Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Smilla - 1 februari 2014 15:14

Jade Samantha Willows, 18 år bor i London med sin mamma Kate Willows, pappa Tom Willows och sin 5 år äldre bror, James Willows.
Jade dansar på London Dance Academy tillsammans med sin bästis Alice Barkley Gray, 19 år. Dem har dansat där i 5 år och har varit med och dansat i xFactor också. Dem dansade där år 2010 och 2011.

Jade's perspektiv

Lördag, 2/1-2014
Jag satt i mitt rum med en bok i famnen och läste medan min telefon spelade upp låt efter låt. Jag kollade upp från boken och ut genom fönstret. Februari i London var regnigt och ibland slaskigt.
Det var när mobilen bytte låtsom jag vände huvudet mot den. När hanns röst fyllde tystnaden i rummet kände jag hur min kind blev blöt. Tår efter tår ran ner för min kind, vidare ner längs mina käkben för att sen landa i mitt knä.

Girl, what would you do?
Would you wanna stay?
If I would say?

Hur kunde det bli såhär? Jag slog ihop boken och luta huvet bak mot väggen. Alla minnen kom tillbaka, tårarna fortsatte rinna ner för mina kinder och landade på bokens framsida.

And if you, only knew
I wanna be last, yeah
Baby, let me be your last
Your last first kiss.

Av Smilla - 1 februari 2014 14:45

Här hade jag tänkt skriva noveller om mina idoler, One Direction! Ni får gärna lämna kommentarer om vad ni tycker. Skulle uppskatta det, tack! (Ps har aldrig haft en blogg förut, så det här är första gången.)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards